Reklama Zewnętrzna

Reklama 3D na stadionach, boiskach i w halach sportowych

Charakterystyka reklamy 3D

Reklama 3D

Reklama - 3D są to elementy płaskie (baneryekspozycje lub naklejki) leżące na parkiecie bądź na murawie za końcowymi liniami boiska, przeznaczone do ekspozycji w TV, gdzie dają efekt trójwymiarowych stojących tablic, liter blokowych, napisów lub logo.

Podstawową zaletą reklamy- 3D jest jej atrakcyjność wizualna. Sposób realizacji transmisji telewizyjnych z wydarzeń sportowych umożliwia długotrwałą jej ekspozycję.

W przypadku transmisji realizowanej podczas meczu piłki nożnej, siatkówki lub koszykówki, czas ekspozycji kształtuje się na poziomie ok. 70% czasu trwania transmisji.

Instalacja reklamy 3D

Reklama 3D - instalacja

Reklama 3D nie jest widoczna dla wszystkich kibiców na stadionie. Staje się widoczna dopiero dzięki złożeniu kilku elementów:

  • specyfika optyki kamery;
  • przetworzenie plików specjalnym oprogramowaniem, z uwzględnieniem danych z geodezyjnych i precyzyjnych badań odległości;
  • ułożenie w odpowiednim miejscu.

Reklama 3D ze względu na swoja specyfikę, projektowana jest specjalnie na każdą halę czy boisko. Elementy, które są brane pod uwagę przy planowaniu i projektowaniu reklamy 3D to między innymi:

  • wielkość boiska lub hali
  • odległość, wysokość oraz kąt stanowiska głównej kamery prowadzącej do każdego metra kwadratowego leżącej reklamy.

Licencja na reklamę 3D

Reklama 3D na stadionie

Prawo (tzw. Licencja) do korzystania z zamówionych przez klienta projektów reklamowych 3D przekazywane jest na następujących zasadach: określany jest czas korzystania z projektu reklamy 3D. Może to być jeden mecz, turniej, jeden sezon lub dwa sezony. W tym czasie może nastąpić korekta projektu, której wartość wynosi 25% wartości licencji.

W kosztach związanych z zakupem praw-licencji do reklamy 3D nie są uwzględnione koszty związane z produkcją samej reklamy. Koszt produkcji uzależniony jest od ceny za 1 m/kw medium, na jakim drukowana jest reklama. Natomiast samą wielkość powierzchni reklamy uzyskuje się dopiero po dokonaniu pomiarów boiska czy hali i wykonaniu projektów reklamy 3D.

Szkolenie osób, które będą układały reklamę na poszczególnych wydarzeniach sportowych zawarte jest w zakupionych prawach - licencji do korzystania z reklamy 3D.


Reklama 3D na stadionie

Kontakt

TEL: 022 826 57 22
FAX: 022 826 43 97
KOM. +48.502 477 377
E-MAIL: track@trackagency.pl

BIURO I REALIZACJA:
WARECKA 8
00-040 WARSZAWA

© 2005–2011 Agencja TRACK

trackagency.pl